سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه

Image result for painter building

در انگلستان، کمی از تجارت و سازه خود را قبل از اواخر قرن 13th، که در آن اصناف رنگ شروع به شکل، در میان آنها نقاشان شرکت و شرکت Stainers شناخته شده است. این دو در نهایت اصناف با رضایت پروردگار، شهردار شهر لندن در سال 1502 با هم ادغام شدند، تشکیل شرکت محترم از نقاش Stainers. تیم استاندارد هنر و صنعت و به عنوان یک محافظ از اسرار تجاری عمل کرده است.

در 1599، تیم پارلمان برای حفاظت از، که در نهایت در یک لایحه از 1606، که حمایت تجاری از رقابت خارج مانند PLASTERERS اعطا اعطا شد پرسید. [2] قانون وضع برای هفت سال کارآموزیش، و همچنین PLASTERERS از نقاشی محروم شده است، مگر اینکه به یک نقاش شاگرد، با مجازات برای چنین نقاشی بودن جریمه £ 5. این قانون همچنین حداکثر هزینه روزانه 16 پنس قدیمی برای کار خود گنجانده شده است.

[2] نقاش نقاشی یک اتاق در خانه اجرای این قانون توسط نقاش Stainers شرکت تا اوایل قرن 19th در پی بود، با جمع آوری نقاشان استاد نامنظم به تصمیم گیری هزینه های که شاگرد تواند شارژ، و همچنین تحریک یک نسخه اولیه از یک مرکز کاریابی در سال 1769، تبلیغات در روزنامه لندن یک "خانه از تماس" سیستم برای journeymen تبلیغات و همچنین برای journeymen برای تبلیغ برای کار.

قدرت این انجمن در تنظیم پاداش خواهد شاگرد تواند شارژ در نهایت توسط قانون در سال 1827 لغو شد، و دوران بعد از این دیدم کاهش قدرت تیم، همراه با آن از دادن دیگر تیم ها؛ اصناف توسط اتحادیه های کارگری، جایگزین با اتحاد متحده نقاشان اجرایی تشکیل مدتی در اطراف 1831. [2] در سال 1894، انجمن ملی تشکیل، بازآفرینی خود را در سال 1918 به عنوان فدراسیون ملی استاد نقاش و تزئینات انگلستان و ولز، پس از آن تغییر نام آن یک بار دیگر به انجمن تزئین بریتانیا قبل از ادغام، در سال 2002، با نقاشی و فدراسیون تزئینات به شکل نقاشی و تزئینات انجمن. شورای مشترک صنعت ساخت و ساز، بدن تشکیل شده از هر دو اتحادیه ها و سازمان کسب و کار، امروز مسئولیت تنظیم و سطح دستمزد را دارد
کلمات کلیدی مرتبط: کارشناس/مدیر روابط عمومی , تعمیرکار ماهر در استان قزوین مسلط به زبان انگلیسی , تحلیلگر و طراح نرم افزار , کار در منزل پاره وقت در خیابان طالقانی دانشجویی , نصاب و تعمیرکار آسانسور , مترجم زبان ماهر در منطقه 2 با پورسانت بالا , استخدام پرستار سالمند , تعمیرکار بابل مسلط به کامپیوتر , برنامه نویس کامپیوتر , پیک موتوری در خیابان حافظ ,